Heel dankbaar voor de geweldige hulp van Autobedrijf Christian. Na mijn ongeluk was mijn auto niet meer rijbaar en dat gaf veel stress. Zij hebben mij direct geholpen met transport en mijn auto opgehaald. Uiteindelijk heb ik ook een andere auto bij hen gekocht. De auto werd schoon en netjes afgeleverd, en ook de garage zelf ziet er verzorgd en schoon uit. Ze dachten echt met mij mee en namen veel zorgen uit handen. Super service en hele vriendelijke mensen. Betrouwbaar en zeker een aanrader!
Afgelopen week een nieuwe auto ergens anders gekocht en gisteren klapte de uitlaat los (doorgeroest). Op een vrijdagmiddag gemaild met de vraag of ik de volgende dag langs kon komen. Ik kon direct terecht en heb eerlijk advies gekregen en super ontvangen. Na meerdere garages in Oldenzaal te hebben bezocht met vorige autos heb ik hier mijn nieuwe garage wel gevonden. Terecht veel goede recensies hier!
Wat een topservice bij Autobedrijf Christian! Een dag van tevoren gebeld en direct een afspraak kunnen inplannen. We zijn er twee uur voor gereden om de auto te bekijken, maar dat was het absoluut waard. Vanaf het eerste moment werden we vriendelijk ontvangen en er werd echt met ons meegedacht. De proefrit was goed geregeld en we kregen ondertussen een lekkere kop koffie. De auto stond er grondig schoongemaakt bij, wat meteen een hele goede indruk gaf. We hebben ook onze eigen auto ingeruild en ook dat werd netjes en soepel geregeld. Daarnaast werd de nieuwe auto kosteloos op naam gezet en werd alles direct voor ons in orde gemaakt. Echt een zorgeloze en fijne ervaring. Zeker een aanrader om hier je auto te kopen! 🚗👏
Vanmorgen had ik gebeld of ik een Kia Picanto kon bezichtigen, dat was geen enkel probleem. De auto stond al klaar op de parkeerplaats met een koude motor. Je komt binnen bij een mooi ingerichte zithoek, wat ik een goed teken vind; er werd moeite gedaan om klanten goed te kunnen verwelkomen, in plaats van alleen naar auto’s te laten kijken. We kregen tijd om de auto zelf te bekijken en konden vragen stellen indien nodig. Het personeel was erg beleefd en professioneel. Hij benadrukte nog dat hij graag auto’s helemaal goed te koop zet en controleert, zodat kopers er later zo min mogelijk problemen mee zouden krijgen. Ik heb mijn eerste auto met een gerust hart hier gekocht!